Helgsupdate

Godmorgon! Jag fick sovmorgon idag, sov ända till 9 men låg kvar till 9.15. Skönt.

Fredag: Älskling kom hem från jobbet, så vi åt potatisgratäng sen åkte vi nästan direkt till Thess och Jonas.
Vi lekte med barnen och spelade monopol. Tyvärr så slutar de som vanligt med att alla bråkar.Så vi kommer förmodligen inte spela de mer på ett bra tag.

Lördag: Strålande väder, helt underbart.



Vårfin.

Vi åkte till kalmar och småshoppade lite. Leon fick sig ett par asgrymma skor, älskling köpte också sig ett par.
Jag var inte direkt shoppingsugen för min egna skull, älskar faktiskt när man shoppar till familjen.

Vi var på Media markt och fick denhär med oss hem.



Ipad 2, en vit. Nu väntar vi bara på att trådlösa internet ska komma, hoppas på imorn!
Vi käka lite, kolla affärer o bara njöt av vädret.
Sen åkte vi vidare hem till min mor o far.



Vi fick mat och en GI-tårta som var skitgod!

Leon och Morfar i soffan.



haha morfar ser jättemunter ut. Men Leon var iaf superglad för saft.



Mormor o Leon. Han gick mest och kladdade på tårtan (kolla bilden på tårtan) han åt bara jordgubbarna sötungen (:

Var där till kvällen, åkte väl hem runt 10? Sen mös vi bara framför tvn (somnade)

idag ska vi åka och handla ingredienser till bullbaket och cupcakesbaket. Myssöndag!


Kommentarer
Postat av: Thess

Fast vi hade ju roligt ändå. Lr? ;)

2012-02-26 @ 11:58:26
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0