Jävla värk!

Här hemma är det sjukstuga.
Alexander ligger i feber, han har varit riktigt dålig idag. Hoppas verkligen inte det är lunginflammation.
Så det har blivit ändrade planer, igår skulle vi ju egentligen till Thess o jonas.. Idag skulle vi på middag hos mina föräldrar. Istället blev det en innesittande helg. Jag har förvisso varit hos Ida idag och lekt med barnen.

Min arm gör mig så förbannad att jag har lust att kapa av den... Vart kommer denna värk ifrån?
Vad har hänt, äre inflammation? ms, cancer? haha ja, det är hypokondrikern inuti mig som kommer fram ibland.
Just nu vill jag bara kapa den som sagt.

Usch vilken tråkig helg. Snart äre måndag, snart jobb igen. Hur ska jag kunna jobba med denna arm btw??
Hoppas den blir bättre annars får jag väl komma opp skiten.

Snart äre dagens höjdpunkt... Gladiatorerna och moff...



Bjussar på en gammal bild för skojs skull.
Pauline, jag och Alexander på Valborg 2008 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0