Lite ångest!

Jag har så tråkigt... Jag har lite ångest nu som inte har jobbat sedan i torsdags.
Jag fick ju vabba i fredags. Jag behöver verkligen jobba. Jag har ju ingenting att göra hemma ändå.

Sökt jobb har jag iofs gjort. Gah, nästan 2 timmar innan lillfisen kommer hem från dagis.
Kan inte klockan gå lite fortare? Ska nog ta med honom ut o leka lite innan vi går hem.
Jag behöver komma ut lite, annars sitter jag ju bara härinne och ruttnar bort.
Hoppas på jobb imorgon annars äre inget jobb förens på fredag.

Det ska bli så skönt i höst när man har börjat plugga (om man nu kommer in dvs)
Jag behöver verkligen börja plugga igen, det skulle ju passa mig perfekt, de känner jag.
Snälla gode gud, gör så jag kommer in på ssk-utbildningen!

Roligt inlägg ju. Bäst o sluta innan det blir ännu mer tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0