Produktiv

Nu är man ensam igen, Leon är precis lämnad på dagis. Det blir pappa som hämtar idag då jag jobbar kväll.
Det är alltid sånahär dagar då jag jobbar som jag gör massa saker hemma. Diskar, dammsuger, dammar, tvätt m.m
Det har jag gjort idag och nu... har jag inget att göra fram till kl 3 då jag ska gå haha.

Här kommer lite bilder från mitt och Leon kladdkaksbak.







och så hann vi doppa klubban i smeten... Haha. Han fick en klubba till lördagsgodis.
Kladdkakan blev iaf super, den bästa jag gjort faktiskt. Haha eget recept som jag hittat på.


Känns som om jag knappt träffat älskling de senaste dagarna, jobb som kommit i vägen.
Så jobbar jag i helgen igen, o när jag är hemma åker han på personalfest... Buhuu
Jaja, hoppas nästa vecka blir bättre...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0