pumping iron

Jag har lite bloggtorka känns det som, har inget intressant att skriva om.
Igår tog jag och Leon en promenad efter dagis, de slutade med att vi kika in i affären och köpte lite fint till sovrummet.



Ignorera att kuddfodralen är skrynkliga ( jag hatar att stryka)
Skulle dock inte ha samma text på båda, men det var bara de 2 kvar.



Sen fick en söt och väldigt billig sparuggla hamna på hyllan. Så nu har jag en EGEN spargris.

Idag har jag tränat hemma med hantlar o hela köret. Tanken var att cykla till gymmet men så äre ju såklart pissväder.
Ska hinna diska, städa undan o lite sånt tråk innan grabbarna kommer hem.
Längtar till torsdag då älskling och jag ska ut och äta på vår 4 års dag <3


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ja, den är riktigt jävla vidrig ska jag säga dig. jag har aldrig hört talas om hortons men jag kollade upp det nu på 1177 och nej, det stämmer inte det minsta med mina symptom. min migrän gör så att jag får ont i nacken/axlarna samtidigt, blir jättespänd och det känns som att någon suger ut luft ur mitt huvud. jag förstår bara inte att det kommer så jävla ofta, när det började i somras hade jag det typ 1-2 ggr i månaden, nu är det varannan dag om jag har tur. men ja, medicinerna funkar när anfallet kommer.

2012-02-28 @ 20:18:52
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0