Rotar i kylskåpet...100 ggr

KL är bara 2?? Dagen har knappt börjat o jag har haft tråkigt nästan hela dagen haha.
Leon och jag var ute i snön och lekte o åkte pulka, de va kul.

Nu gör jag fläskpannkaka till grabbarna, Alexander ska snart till jobbet så han ska få lite mat i magen först.
Jag själv har inte en aning om vad jag ska äta till mat. Jag slänger väl ihop nått sen.
har ju sprungit fram o tillbaka i kylskåpet o kollat 100 ggr utan framgång.

Ikväll ska jag försöka hitta på nått med Leon så tiden går liiite snabbare.
kanske kan baka nått? Har ju inget gott hemma, inget till gladiatorerna ikväll :(
Vill nån va snäll o komma med en fet pizza, cola och sen typ... cupcakes?
Den personen är guld värd isf.

Jag vill feta på helgerna ju, så man kan va duktig i veckorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0