youcam

Jag är ledig idag så jag ska inte göra ett skit... Tråkigt haha.
Hade ju önskat att Frida var ledig så vi kunde leka, men hon bara jobbar o ligger i.

Jag är verkligen lat idag känner jag, stor hög disk i köket... Och kameran orkar jag inte ens ta fram så det får bli en cambild...



Det sägs att en bild säger mer än 1000 ord, men denhär bilden säger typ. Ingenting. Jag är osminkad, oborstad och mig själv helt enkelt.

Det finns så mycket man vill skriva i bloggen, åsikter (ibland politiska). Men man orkar ju inte med alla negativ människor som ska få bitchfit om man inte skriver de dom vill och som dem tycker. Visst har vi yttrandefrihet i sverige?
Ja på både gott och ont, yttrar man sig så får man yttrande tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0