Konstigt nog, så saknar jag den inte

Nyduschad och fräsh, vänta tills håret har torkat så ska jag klippa lite i håret.
Jag har hunnit ta en promenad idag, det var rätt skönt bortsett från att mina ben blev som isbitar ( läs isbitar, inte istappar. Det hade jag kallat dem om jag var smal!)

Känns som det kommer bli en bra vecka. Idag ska jag ut och leka i snön när Leon kommer hem.
Åka lite pulka.
På onsdag ska vi till banken och kolla lite grejer. Torsdag sjukgymnasten (skulle jag helst slippa)
Fredag, då åker jag och Frida till käälmäär och shoppar lite. Det behövs.
Bara en tjejdag! Åh det ser jag fram emot.

Förresten, om det är någon som undrar så funkar inte min mobil o har inte gjort de sen i torsdags?
Det känns skönt att ha lite ledigt från mobilen haha, jag saknar den inte. Faktiskt!

Nu ska jag dammsuga lite och fundera ut dagens middag!


Kommentarer
Postat av: Thess

Haha min mob har inte funkat sen fredags och jag saknar den inte heller. :P

2012-01-23 @ 13:05:54
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0