Lång dag, lång månad.

Burr, sitter här och fryser. När jag är klar lägger jag mig i sängen brevid älskling som spelar på bärbara.
Bra dag. Läkarbesök på morgonen, gick hyffsat. Min egna chafför Frida hämtade mig, vi åkte ner på stan.
Jag sökte jobb, hon handla lite. Vi tog en fika på Café Kannan. Mumms!

Eftersom hon är bäst stjussa hon även hem mig, hör ni vilken ängel!
Väl hemma ser jag genom fönstret att ventilgubbarna står i mitt kök. Jag vänder, vågar inte gå in.
Hämtar Leon på dagis, sen går vi hem. Tom lägenhet som tur va.
I köket låg tejp, smutsigt ihopknycklat papper, smuts och kryddor lite överallt som de inte ställt tillbaka.
Vad är det för stil? Inte prata om badrummet där de rispat upp väggfärg...

Gud va skönt det ska bli att flytta till hus, dock mer bekymmer och mindre beskydd. haha.
Sånt man får ta när man blir gammal, ja ni hörde rätt. gammal.

Nu ska jag bara slänga mig i sängen, sova tills jag vaknar...? Upp för jobb.
Hem för hämtning på dagis, packa mitt pick o pack o dra. Haha nä då, men vi ska hem till skogen.
Taco/film kväll, övernattning osv. Gött mos.

Shapåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0