Mina ögon sover men min själ är vaken

Jag är skittrött. Jag vill bara sova. Jag har inte sovit dåligt på sistonde, men jag är ändå trött.
Jag ska jobba kväll idag, känns sådär. Segt att vänta tills man börjar, sen flyter det på.

Jag har hunnit med ännu ett besök på vårdcentralen, fått remisser hit o dit. När jag kom hem åt jag frukost, alla 3 gick ut och lekte men fy va blött det var. Sen har jag bara plockat lite, diskat, fixat lunch osv.



Bild från imorse när Leon fick äta sin macka framför barnprogramen. Han blev sur när jag drog fram kameran haha. Min lilla sötfiiis. Nu sover han lite, snart tycker jag att det är dags att ta bort hans middagssömn.
Får se nån dag hur det går.

Ska passa på o mysa ner mig i soffan med älskling en stund innan det är dags att göra annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0