Nyårsafton i bilder

Hade en mycket trevlig kväll igår, inte lika trevlig idag dock :/ min man är och jobbar ända tills ikväll, jag som bara vill ligga hemma och mysa och äta gott. Leon var inte snäll förut heller när han gladda yoghurt med mosade flingor i mitt hår när jag skulle torka upp under hans stol... Inte snällt.

Här ska ni iaf få se hur vi hade det igår.





Min outfit



Nellie och Ida



Nybadad Livia och Leon



Vi käkade potatisgratäng med inbakad fläskfilé ( ja lax) sen efterätt! Leon tyckte de va mumma!





Den goda bålen vi gjorde



På kvällen kollade barnen på my little pony



00:00 ! gott nytt år!



Fina Ida





Alexander var populär både av barnen och....



katten ahaha



Leon vaknade när Raketerna började dåna. Han var jättenyfiken, han stod vid fönstret typ 30 minuter efter de va slut o elta efter fyrverkerier.



efter 00:00 firade Ida och Jimmy 9 årsdag! grattis :)



Leon satt och mös med kattungarna när de åt av mamman . Han tyckte de va sååå mysigt. Där satt han ett bra tag, ända tills vi gick hem faktiskt haha.

Sådär ja, de va ett par bilder. Vi hade iaf jättetrevligt, busade med barnen och umgicks.
Kallt att gå de 3 långa km hem bara, men det var rätt uppiggande.
Nu ska jag fortsätta mysa med Leon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0