Rapunzel

Åh vilken hääärlig dag! Vi var ute ett par timmar och lekte i snön, vi drog Leon i hans pulka och det var nog ett par kilometer. PLUS att de inte hade plogat där vi gick, så vi pulsade i snön. Det var riktigt svettigt och jobbigt haha.

Sen har vi lagat mat, bakat kladdkaka lekt och kollat på Trassel.
Så det har varit en bra dag. När jag hade sett trassel fick jag lust att ta kort o se hur långt mitt egna hår är.



Det växer verkligen som ogräs, här har jag även uppsatt så längre är de ju egentligen.
Funderar på o göra nått med håret? Blondera? Rött? klippa?
Hmm får se. Är ju lite trött på de nu faktiskt. Fast ska jag va ärlig så älskar jag ju mitt långa fina hår. hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0