rutchkana i badkaret

Jag ska snart ta en dusch, åååh va skönt! Jag har jobbat idag igen, katchiiiing.
Skulle egentligen ha tränat idag efter jobbet men jag...orkade inte.
Kanske blir imorn istället.

Pappa och Leon badar nu, man hör högt hur roligt de har det därinne. Skrattar för fullt.
Nya upptäckten, rutchkana i badkaret.



Förresten så fyller min Fina Frida 20 år idag! Grattis tjejen! <3

Imorgon ska hela familjen gå ner på stan och mysa lite. Kolla kläder till Leon och lite annat smått o gott.
man får passa på o va ute innan snöstormen drar in?

Förresten, någon som vill leka antingen fredag eller lördagkväll? Då sitter jag nämligen här hemma i min ensamhet.
Nu ska jag köra ut grabbarna så jag också får duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0