These boots were made for walking

Godmorgon, kära läsare. Det blev sent igår och tidigt idag hehe.
Lite trött, men jag har ätit frukost och gjort mig redo för att åka till actic o träna så fort älskling vaknar.

Vilken väluppfostrad unge jag har. Igår fick han en skumbanan, han tuggade på den lite... Sen gick han och slängde den i papperskorgen?? haha Sen hade han annat för sig.



Han blev KÄR i mina skor haha, dem hade han på sig hela kvällen tills han gick o la sig haha. Sötunge!

Idag ska farbror Joakim komma, leka lite sen ska han o Alex på hockey. Vad ska man hitta på då tro?
Imorn ska jag iaf jobba, även på måndag. Och snart inleder vi en ny månad. Sinnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0