Trevlig snorgubbe Leon

-Dagens citat av Alexander

Jag är hemma på rast, jobbar delad tur idag så jag börjar vid halv 4 igen.
Jag har sovit så extremt dåligt de senaste nätterna så jag känner mig som ett lik. Hoppas på att va ledig imorn.
Att inte veta tar på ens krafter.

Vi har haft en bra helg, mest jobb för min del. Men har även hunnit lite bus, mys och lek.
Alexander och Leon spelar nu innebandy.



Daddy vs son. Jätteskojj tycker Leon hihi.

Veckan som kommer hoppas jag innehåller fikor med fina flickor, jobbsökande, jobb och bus med familjen.
På fredag åker förmodligen jag och Leon hem till mina föräldrar för filmkväll och sover där när pappa Alexander ska ut med arbetskamraterna.

Bra vecka, de känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0