Vilken dag

Idag har varit en händelserik dag. Jag och Frida skulle åka till kalmar idag kl 8.30.
Jag åker till henne, medans jag väntar på henne går jag ut ur bilen för att koppla bort bilbarnstolen därbak...
Jag stänger bildörren, vad händer? Jo bilfan går i baklås, men nyckeln i tändningen! Hade parkerat på en parkeringsförbjuden gata också...Faan va arg jag var.
Ringer i panik till älsk, inte en glad sådan. Jag fick ringa en bärgare som fick dra upp låset och där blev jag plötsligt fattigare... På 3 minuter.

Vi åkte iaf, försökte koppla bort ilskan. Alltså gud va kul vi hade i bilen både dit och hem...





Min charmiga sida

Väl i kalmar så shoppade vi loss. Vi käka även kinabuffé. så jeeefla gött. Gratis påfyllning av läsk ju! haha





Myysig middagsdejt ;)











Det var extremt mycket rea! Jag tjänade sammanlagt 800 kr på rean! Inte dåligt.
Vi var även på älskade IKEA, köpte dessa fina stakar, även lite ljus.

Skorna jag köpte är inte min stil, men ibland måste man bryta den. 399 kr, nu 99 kr. Bra peng för jobbskor nu i vinter.



Tummen upp för min nya übersköna t-shirt.

tack för mig! Nu ska jag bara dega hela kvällen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ema

linnet med skeppet har jag med, hihi. det är massa fint.

2012-01-30 @ 21:38:47
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: custom essay writing

You bought few amazing T-shirts. But the best with pink cake.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0