22 födelsedagar

Igår fyllde jag 22 år. Kan inte åldern pausas lite nu? Kan få va 22 år ett par år tills jag är redo att fylla år igen.
VI hann inte fira så mycket igår, jag jobbade kväll.
 
Men finaste mamma och pappa kom och överraskade mig på morgonen med presenter! Kände mig som liten igen, gissade alla paket haha. Frukost på sängen fick jag av älskling också, myspysigt!
Vi hann gå lite på stan igår, köpte en present till Roxy som fyller 1 år idag (Leons kusin)
Sen fick sig Leon en tågbana som han nu älskar.
 
När jag kom hem från jobbet igårkväll fick jag en nybakad tårta av älskling, en mandeltårta som var fruktansvärt god. Idag ska vi till Roxy, fira henne sen hem och fira mig. Då ska jag få en 3 rättersmiddag och presenter.
Får man verkligen bli såhär bortskämd?
 
 
 
Dessa blommor fick jag också av älsk. Passar bra i hallen!
Nu ska jag sminka mig innan vi åker. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0