3 rätter på rak

Oj vad veckorna försvinner fort. Snart är sommarjobbet över, om 5 veckor börjar skolan och älsk har bara semester nästa vecka också sen börjar han jobba och Leon börjar dagis.
Jag har levt rena lyxen nu dessa 5 veckor. Maten färdig, tvätt+disk+städ ja allt. Dock så har jag såklart hjälpt till men inte lika mkt som annars. Så ska man börja lämna o hämta på dagis igen. haha.
 
Jaja, det är tur att man vänjer sig fort.
Nu ska jag iaf lägga upp lite bilder från gårdagen.
 
 
Fick blommor på morgonen. (fyllde den 17 juli men vi firade den 18e)
 
 
Till förrätt hade älskling gjort vitlöksbaguett (egengjort smör!) aioli, roccoula,rödlök och tomat. MUMS FILLIBABA! SÅ J*VLA GOTT!
 
 
Fick en riktigt maffig varmrätt. Lax med philadelphiaost på, ljummen potatissallad, svamp, sparris, grönpepparsås, rostade rotgrönsaker. Ja ni ser att det var en del ingredienser.
 
 
Till efterätt fick jag hemmagjord vanlijglass, med bär, chokladsås och en fin kärlekskaka.
Suverän middag måste jag säga. Nu får jag ångest tills hans födelsedag haha. Lite press hihi.
 
 
Sen fick jag presenter inslagna i "ungkarlspapper" som jag kallar det haha. Ska visa i ett annat inlägg.
Men ska iaf säga vad jag fick. 2 JÄÄÄTTEFINA o asgryma armband. En ny årskalender tills jag börjar skolan (brukar köpa en ny varje år) ett minneskort till kameran.
 
Och så fick jag en jättehäftig pryl. En polariodskrivare till kameran. Den skriver ut foton på ett kick, man kan skicka bilder från mobilen via bluetooth till skrivaren som man kan ha UTAN sladd. Fotona har även klister bakom om man vill ha det. Så passande present till mig, kan inte fatta att han hitta en sån. jag visste inte ens att det fanns haha. Men jag är så glad för hela mitt födelsedagsfirande.
Leon fick även presenter av farfar igår, som jag också ska visa!
 
TACK FINASTE FAMILJEN <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0