Den Vita

Gaaash, my back is really killing me. Spyr ju nästan av smärtan.
Bara att försöka tänka på annat. Jag har iaf haft en fullspäckad dag som vanligt.

Jobb, sen hem och fixa med CSN papper, och kolla skolan osv. Sen tog jag med Leon i vagnen på en promenad, vi hitta lite fint. Köpte en svampkorg, 2 nya lyktor till sovrummet, ljusfat+ljus och Leon fick en badring.
Haha Leon är SÅ ROLIG! På disney channel har de program där de visar olika danssteg, de gjorde Leon utmärkt. Han stod där och verkligen koncentrerade sig haha, finaste <3
 
Jag fick även mitt Micro-simkort till nya telen idag. Plus en liten "väska" eller ja vad det heter.
 
 
 
Som de säger på reklamen "den är så smart" det är den verkligen. Känner igen ens ansikte, bara JAG kan låsa upp telefonen av att bara kolla in i kameran. sick! haha
 
Sen ikväll har vi varit nere och kollat Visfestivalen lite. Inte många man kände igen men det var mkt folk och då var klockan bara 7. Åt lite på stan sen åkte vi hem och bara degade.
Snart ska jag lägga mig i sängen och be älsk om massage!
Imorn jobb, sen äre 3 dagars ledigt lyx!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0