Ba ba ba

Lägenheten luktar juvligt. All tvätt är fixad, golvet skurat, disken diskad osv...
Doftljusen är tända också, myspys. Jag ska ta mig ett bad sen också, de är jag värd!
 
Idag kom mina föräldrar hit, vi tog oss en promenad ute på lysningsbadet/korpaöarna.
Supermysigt. Västervik är allt bra på sommaren, det får man ändå ge det.
 
 
En bild från fredagen, min outfit. Älskar mitt nyafärgade hår. Det var så guldfärgat innan.
Lyckats matcha ögonskuggan och örhängena.
 
Här är min prins ikväll. Åker som en galning på bobby. Mjöl i ansiktet har han också efter matlagningen med pappa <3 Nu står han och "matar" fiskarna haha.
 
 
Ljusmys <3
Nu ska jag snart fixa kvällskrubb till grabben sen bada!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Thurban

Åh vilken sötnos! Tack för din fina kommentar förresten =)

2012-06-24 @ 22:32:02
URL: http://malinthurban.se
Postat av: Josefin Ärlevik

Hej, fin blogg!:) Hur är läget?

2012-06-25 @ 09:45:49
URL: http://josefinarlevik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0