26e födelsedagen

Sådär, nu har vi ätit födelsedagsmiddag, tårta och öppnat presenter.
Middagen : (plankstek) Duschessemos, ryggbiff, smörstekta kantareller och smörslungade sparris. Fisk till mig.
Fick till köttet riktigt bra tydligen, ibland kan jag.







Det är faktiskt första gången jag äter marsipantårta med choklad i, men oooj vad gott det var.
Geishafluff på ena lagret och vaniljkräm i andra.



Goooott!

Presentöppning



Alexander öppnar och Leon surar lite eftersom han ville fylla år :( Men det är ju bara 3 veckor kvar!

Av min mor och far fick han pengar och 4 ölglas som vi ska inviga ikväll fast med Cola, nykterister som vi är.
Av mig fick han : Rakgrejer, 3 par kalsonger, Sveriges mästerkokbok och en ny kavaj.
Han verkade nöjd med hela dagen så nu väntar vi till kalaset nästa helg då vi ska fira Kevin och Elias :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0