alot of thinking

Jag är helt slut ikväll. Haft fullt upp hela veckan, så nu tänkte jag uppdatera lite.
Börjar med fredagen:

Jag jobbade på dagen sen efteråt tog jag med mig mina grabbar till stadsparken.













Ja jag tog en maaassa massaaaa bilder. Men jag har redan lagt upp ganska många.
Leon älskar ankorna. jagar dem o skriker " Ankaaaaaa". Sen åkte vi hem, gjorde hemmabakad pizza och Leons mormor kom och fick äta med oss.

Mamma och jag gick på bion Kvarteret skatan på kvällen SÅÅÅ bra film. Skratta mig egenom den haha.
Sen hade vi fredagsmys.

Inlägget blir för långt om jag ska uppdatera om vår dag på busfabriken igår så jag tar de imorn.
Nu sitter jag bara och tänker på skolan i höst. Kommer jag in? VAD kommer jag in PÅ?
Ja, en massa funderingar i skallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0