Busfabriken

Vaknar, utvilad med de 2 bästa pojkarna i mitt liv. Alexander ser ut genom de nerdragna persiennen o säger " oj, det ser helt vitt ut ute, som om det vore snö"... Drar upp persinnen och ser... Snö!
Gah, jävla snö. Tur att det smälter snart.

Lovade ju att uppdatera om busfabriken i lördags.



















Jag tog typ inga fler bilder tyvärr. Orkade inte ta upp kameran överallt haha. Men vi sprang omkring däruppe i alla tunnlar o allt va det var. Svettig blev man iaf. Åkte rutchkanor o sköt bollar. Jag vann en boll åt Leon i en såndär Gripklomaskin. Jag är ju bäst på sånt! Vinner alltid

Vi hade en jättetrevlig dag, Leon sov hela vägen hem och han var mer än nöjd.
Det var vi också.

Nu ska jag snart göra iordning mig, ska ner till stan med Frida och fixa presenter till Alexanders födelsedag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0