du är svart runt mun

Vrålmätt och ska snart till jobbet för lite kvällsjobb.
Åh vill inte, vill ligga hemma o mysa med mina pojkar... Men men, vad gör man.
Imorn jobb igen, dag. Älskling jobbar kväll. Sen kväll för mig igen på torsdag.

Bilder från helgen :



Tog en promenad, fick med mig Nova och Leon till stadsparken.





Sen gick vi hem till Nova och fortsatte leka där.

På kvällen blev det spelkväll hos Thess och Jonas. Vi spelade risk, det var faktiskt ganska kul, första gången jag spelade. Hoppas vi gör igen så jag får revanch. Leon och Kevin lekte som galningar på kvällen innan de skulle sova, de va bra eftersom de somnade rätt fort.

igår, söndag så tog jag och Leon en promenad till willys när älskling slutade jobbet.
Vi gjorde baguett med fläskfilé (qournfile till mig) tatziki och grönsaker, jättegott. Leon tyckte de va mumma!

Idag har jag inte gjort ett piss, kollat på Sleepy Hollow för att den är så jävla bra. Mitt på dagen, med nerdragna persienner. om prick 1 timme ska jag va på jobbet, jobba kväll på en grupp jag aldrig jobbat kväll på förut. Spännande, o lite nervös faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken avdelning var du på ? :)

2012-03-05 @ 20:53:30
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0