Du får passa dig som satan

Jag är helt utpumpad nu efter en hård morgonträning på actic.
Älskling och jag tränade tillsammans, det är fan så mkt roligare än o va själv. Vi pushar och peppar varandra så bra, mer energi får man ju.

När vi kom hem tog vi först en dusch sen gjorde vi oss en smootie!



Gladdfia har varit i farten haha. Jag var lite snabb när jag skulle hälla upp tror jag, kom överallt.
Gott var det iaf. Mina frysta bär är snart slut så jag måste köpa mer.

Alexander har åkt till jobbet och jag sitter här ensam. buhu.
Jag låg imorse o väntade på att jobbet skulle ringa, men de ringde inte :(
Hoppas de ringer imorn... haha


Kommentarer
Postat av: Frida

Eller inte kanske ;)

2012-03-29 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0