Friday im in love!

Leon är på bättre humör idag, yey! Han har fått sin gröt och badat.
Försöker göra allt för han ska va glad haha.

Räkna pengar



Han älskar att sätta i sina småmynt i sparugglan. över 400 kr hade han faktiskt, borde kanske sätta in dem på hans konto.



Sitter stolt på sin nya stol. De fanns ju inte att köpa PÅ IKEA så vi fick beställa. Wierd...
Gosar med kissen som han har dömt till Lilly, haha gulligt. Han har en bil han har döpt till bamba.

Idag ska vi ner till stan en liten sväng, eftersom jag haft sönder en berlock på mitt armband, L:et är borta!
Så jag va nästan tjutfärdig när ja kom hem från jobbet igårkväll haha. Älskling sa att jag fick gå o köpa mig ett nytt idag. Sen ska vi väl vidare till mataffären o köpa nått gott som vi kan ha till mat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0