its time to make a change!

Nu har jag precis städat i mina klädbyråer. Har precis insett hur mkt kläder jag har...
Tyvärr så sitter ju inte kläderna som jag vill att de ska, såååå därför måste jag fan loosa lite weight nu.
Åh jag hatar ju viktprat, det är det enda man läser om nu för tiden. Därför som man blir antingen fet el smal haha.

Inget mer om det. Jag har haft en rätt jobbig dag på jobbet ( stressmässigt) men det gick det också.
Så tyvärr så var jag så lat när jag kom hem att jag sket i att laga mat... jag värmde Leon pannkakor och jag tog en macka. Det är ju alla dessa kolhydrater som gör mig fet, det vet jag... Juste inge mer snack om vikt ( oundvikligt)
Ska iaf ta en promenad/jogging sen...

Nästa vecka har jag INGENTING inplanerat så ni får mer än gärna höra av er!
Bjuder på en gammal goding



Blond och smal... "det var ett jävla snack om vikt då"


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Va härligt att kunna springa igen ändå! Fast med vagnen är det ju lite krånligare, sprang i skogen med Leian några gånger när hon var mindre. Sådär smidigt :P men vad gör man.

2012-03-23 @ 21:04:59
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0