Noooo, snart är helgen slut :(

Klockan ska ju egentligen va 8 nu men är 9, åh dagen är ju snart slut!
Jag har iaf en del att ta itu med.

Jag ska först börja med tårtan, en tårta med geishafluff som Fina Thess har tipsat mig. Blandade den igår så idag ska jag vispa den, sen ska ju resten i tårtan också. Om tårtan blir bra så ska jag visa er. Tråkigt att jag inte kan göra sp för då hade jag gjort värsta grejen men jag kör på köpt marsipan haha.

Jag vill helst hinna med en promenad med Leon i detta fina väder, vill ju inte va inne hela dagen.
Måste förbereda maten också, tur att Alexander slutar vid 4 haha, då hinner jag lite.





Efter att ha ätit upp mackan i köket så tog han med sig resten till tvrummet för att mysa framför tvn haha söööt!
Måste hinna klippa honom idag, shit va långhårig han har blivit o han som hatar att bli klippt...


Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

v; de är sjukt fint med mig ;)

2012-03-25 @ 17:58:33
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0