Nymålat

Efter en massa rivmärken, sår och färg på kroppen så är man klar med uteplatsen.

FÖRE



EFTER



Vad tycks?

Jag är iaf nöjd! hade ju lite färg över så jag kladda på lite färg på ljushållaren som var totalt igenrostad.



Precis nymålad så den ser jättekladdig ut, ska bli interssant att se om färgen håller.
Rensat en massa ogräs har man hunnit också, plockat ordning lite.

Funderar på om man ska köpa en ny vaxduk till bordet och kanske lite växter imorn?
Jag borde fan ha en trädgård, en stor och inte en på typ 5 kvadrat som jag har nu haha.
Älskar ju att pyssla i trädgårn...


Kommentarer
Postat av: Juicysugar

Vi kan byta då ? Du kan få min trädgård så tar jag din ;)

2012-03-26 @ 18:52:28
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0