Smugglaren

Ojojoj vad trött jag är ikväll, inte så konstigt kanske.
klockan 6 ringde min mobil idag (alarmet) Leon stackaren var trött men till dagis kom vi iaf och jag till jobbet.
7-16 idag, imorn 7-15. Haft fullt upp idag, jobbat, hämtat lämnat på dagis, lagat mat, diskat, dammsugit, badat Leon, lekt, gjort gröt, fixa inför läggdags, ja u name it.

Jag tänkte ju egentligen bara uppdatera om vår underbara gårdag.
Onsdag:
Alexander åkte på träning på morgonen, så jag och Leon gick ner till stan och köpte de sista presenterna till älsks födelsedag. Sen kom Alexander ner, vi kolla runt lite, åt lunch på Café kannan sen gick vi till stadsparken och lekte.



Åh vilken snygg censur, ville bara vissa mina nya kläder som jag hade på mig igår.
Iaf, efter parken handlade vi. Senare kom mamma o pappa, och då bjöd jag ut Alexander på middag på smugglaren.



Åh det var SÅ LYCKAT. Det var det absolut godaste jag ätit utan tvekan.
Min rätt: Sjötunga Walewska
Alexanders rätt: Oxmedaljonger med pepparsås

Jag verkligen älskar denna resturang, dyrt som fan men värt vartenda öre.
Kvällen stannade inte där, när vi kom hem åt vi sånadär tårtbakelser (grodor) allehopa, det var ju uppskattat.
Så behöver jag säga att vi hade en förträfflig dag? Åh mer sånna dagar!

Ännu är det inte söndag, veckan är ju inte slut.
Brainstormar inför tårtbakning och matlagning till söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0