Utbildning

Shit, jag har precis skickat första ansökan till utbildning. Ska söka mer men ska tänka på i vilken rangordning jag vill ha dem i. Svårt...

Igår sa jag till Alexander " Bäst jag lägger mig tidigt, jobbet ringer säkert imorgon"
Vem ringer kl 7.10 imorse, jo jobbet haha. De har inte ringt såhär på morgonen på 2 månader så de är SJUUUKT konstigt att jag visste att de skulle ringa.

7.25 var jag på jobbet. Haha, snabbt va? på typ 15 minuter hann jag vakna, klä på mig, sminka mig, springa ner till bilen och skrapa o till jobbet. I rule!
Imorgon jobb igen, o jobb lör-sön. Goodie. 5 dagars jobb denna vecka. tack tack :D

Efter jobbet har jag inte gjort nånting... Lagat mat, duschat, busat med Leon som för övrigt varit gnällig efter att ha varit vaken sen kl 7.30 imorse. Vi mös lite i hans rum vid läggning. Läste 1 miljon böcker, sjöng och gosade. Han somnade som en prins<3

Nu har jag målat, åh måste ner till Matte och boka tid för nu orkar jag inte vänta mer. Har typ 5 tatueringar som jag vill göra.

Imorgon em kommer mamma, vi ska väl till stadsparken allihopa och busa.
Baka hemmagjord pizza och på kvällen ska mamma och jag på Bio!
Lördag: Jobb, sen busfabriken!
Söndag: Jobb. vad mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0