Dagens ris

Ojoj, vräkt i mig en massa chips och jordnötsringar. Var tog Beach 2012 vägen?
Hinner jag på en månad tro? nja knappast va. Kan ju alltid försöka? :P

Förresten så tycker jag dethär med Dagens ris/ros är ganska kul.
Nått man kanske borde införa i bloggen kanske?

Dagens ris går iaf till sk "vänner" som ena stunden snackar skit om en kompis, sen dagen efter är med den personen och får den att tro att den kan i förtroende säga vad hon vill till henne utan att "kompisen" ska sprida det vidare.
Denhär gången har detta INGET med mig att göra, så ingen som behöver ta åt sig i min omgivning iaf ;)

Dagens ros går till Vänner som faktiskt är ärliga och ställer upp på kompisar.
Jag har få vänner som är så, men hellre få sånna än att ha många som man inte ens kan lita på.



Nyfunnen vän som inte längre är så "ny" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0