drömmar

Vad är det för sjukvård vi har i sverige?
För över 2 veckor sen ringde jag till min vårdcentral ang en tid, de sa att de skulle försöka ge mig en tid så fort som möjligt. Idag när jag ringde så låg jag fortfarande i väntelistan...

Jaja. På tal om annat så hade jag en rätt så konstig dröm inatt. Jag fick en bebis, först var det en pojke men sen efter några dagar var det en flicka. barnet kändes inte som mitt och bebisen mådde inte bra, den spydde blod. Ja det var helt sjukt. Jag tror de beror lite på att jag kollade på Unga mödrar igår, när en mamma berättade att hon inte älskade sin son lika mycket som hennes dotter. usch vad hemskt, hur kan man tänka så?

Jobbkvällen igår gick bra, skönt att få jobba igen.
Frida jobbade också kväll ( vi jobbar båda inom hemtjänsten men på 2 olika ställen) och vi lyckades ha rast samtidigt, så vad gjorde vi då?



Jo vi tog oss en mjukglas. Hon åt inte 2 st haha, hon fick hålla min strut medans jag tog kort haha.
Årets första mjukglas, god var den!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hemsk bild måste jag säga xD haha

2012-05-16 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0