Follow the flare!

Sitter och tänker lite på skola inför hösten. Om nån vecka ska jag ju på intervju på en skola och nu börjar de kännas lite nervöst! Många frågor, kommer jag komma in, vilken skola, vad ska jag välja osv!
Svåra beslut.

Idag har varit en bra dag, haft evelina här på besök. Vi kacklade på rätt bra, mkt man missat under alla år.
Sen har vi bara "myst" här hemma sen älsk slutade jobbet. Ett TILL sommarjobb ringde, hade velat ta det faktiskt men när man redan sagt ja till annat så går de ju inte. Man får va glad ändå.



Dagens bild. En bild jag själv pulat ihop i ps. Rolig va? Åkte faktiskt upp på 9gag haha.
Rubrik till bilden " Follow the flare" precis som han säger i denna scen i jurassic park. Gotta love that film!
Nahe nu blire BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0