Fortsatt trevlig dag

Ska strax gå o lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon.
Jag har verkligen haft en lyckad mors dag <3 Hoppas ni andra mammor också haft det.

Först fika på gränsö, så underbart väder, fint sällskap och fin utsikt till havet.


En jättegod tårtbit och en kall Cola , mumms!
Barnen åt glass.



Festis också såklart! Åh fina barn.



Fina pajasAnna.



Barnen fick för sig att de skulle plaska i havet också haha. Tyvärr så har jag bara nakenbilder på barnen förutom denna på Leon haha.



Hem och byta kläder innan vi åker till och hämtar pappa på jobbet. Leon älskar att blåsa dessa!



Vi åt mat på stan, sen åkte vi hem och Leon fick plaska i baljan lite, blåsa bubblor, kastat vattenballonger, ja vi hade att göra (: Man kan ju bara älska sommaren.



När Leon somnat för kvällen kom älsking med efterätt. Han överraskar mig varje gång?
Hur han kommer på allt? Ja han är iaf superduktig, finaste <3
Har även fått ett gäng rosor också. Sådär nu har ni fått veta nästan hela min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0