Jordgubbar och blåbär

Lovade ju att lägga upp bilder på kläderna jag köpte igår.



Älskar linnet, jätteskönt tyg!



Det blåa linnet är öppet på sidorna (assnyggt) och så kunde jag inte motstå linnet med döskallen på.



Ny bh, passar som ett smäck. Visst är den söt?
Köpte även leggins och lite annat smått.

Idag har jag inte gjort allt för mkt. Cecilia hämtade upp mig så jag kunde köpa en pall på Jysk, hon fick mina töj till öronen. Tack för stjussen! sen har jag typ, diskat, lagat mat och städat.
Leon sitter och äter jordgubbar och blåbär, mm gott!

Frida kommer varje kvällar hon jobbar, jag älskar dem kvällarna haha. Som vi brukar säga " dethär är ditt andra hem". Träffas nästintill varje dag och det är så skönt att träffa henne så man kan prata av sig lite (:


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åååååååååh älskar linnet!!!!!

2012-06-04 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0