Nnnnnervöööös!

Kommer inte kunna sova inatt. Har nästan glömt över helgen att jag ska till SKOLAN imorn! Första gången jag går till en skola på 3 år. Så nervös inför intervjun och testerna, shit!

För att glömma bort nervositeten så har jag varit ute och målat hela dagen.

FÖRE



Tråkig uteplats som aldrig användes typ. Satt ALDRIG där, bara Leon som lekte haha.

EFTER



Tyvärr så har jag raderat bilden på hur möblerna såg ut innan, de va iaf ljusblå! Så ganska stor skillnad och bordet var rött.
Så plaststolarna har åkt ner i förrådet, så jäkla skönt o va klar! Känns som om jag målat i en evighet.



Denhär Jättefina snäckmobilen har åkt upp också. Fick den för typ 3-4 år sen av mamma o pappa när de va i Bulgarien(?)



Sådär nu kan inte vaxduken flyga iväg hela tiden, dessa fina blommor i varsit hörn.



3 nya fina lyktor. De 2 gamla lyktorna fick Leon på "sin" uteplats (:
Nu ska bara parasollet upp (synd att de är grönt o inte blått), försöka få bort lite färg från stenplattorna sen äre KLARTTT!

Tog en massa bilder på Leon o hans nya gräsklippare som blåser såpbubblor. Blir imorgon efter skolan.
Barnen har varit här idag också, Leon busar järnet när de är här.
Leon sover för första gången i sin säng ikv/inatt, undrar hur de går? Jag har iaf legat brevid honom i hans säng ikväll och läst lite böcker, supermyyyysigt! :D

Wish me luck tomorrow för nu ska jag mysa med mannen i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Juicysugar

Snyggt det blev ! :) åh jag önskar jag hade samma glädje och motivation som du att fixa uteplatsen :p

2012-05-21 @ 15:41:58
URL: http://Http://juicysugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0