På ett kick

Vad gjorde vi mellan kl 22-23 igår? Jo vi drog upp gamla golvet i Leons rum ( han sov i vårt rum)
Oj vad det satt, ordentligt mkt lim också. Så vår uteplats fick agera sopptipp där allt kastades ut.

Idag tog hela familjen sovmorgon till 9, sen åt vi alla gröt.
Alexander och jag började lägga nya golvet, rummet var fullt med möbler, stor bokhylla som knappt går att flytta på så vi hade inte så mycket yta att arbeta på.

FÖRE



Jag tog ju ingen bild före och eftersom alla bilder i gamla datorn försvann så tog jag bara en bild från bloggen där golvet syns lite!

EFTER


Mycket bättre!
Tyvärr så syntes det inte på FÖRE-bilden att det är stora svarta streck, hål och en massa annat fult som det inte går att göra nått åt. Så vi är absolut nöjda med resultatet. Så nu är hans rum HELT KLART!

Vi har även hunnit handla, äta och kastat en massa skit på sopptippen ( inte altanen denna gång)
Nästa projekt är uteplatsen som jag ska försöka röjja upp lite. Grillen kastade vi idag så det måste inhandlas en ny till sommaren, sen ska jag få in lite utemöbler som jag ska måla om.

Åh vad jag älskar att pyssla hemma, nån som håller med?

Galet hur mkt vi har gjort om egentligen. Nu har vi renoverat alla rum!
Fast vi är ändå inte helt klara. men de kommer!

Nu ska vi ha fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0