Sådan son sådan mor

Shit va läskig grej jag var med om precis! Jag satt framåtlutad och skulle andas in djupt. När jag sen sträcker på mig så FASTNAR nått organ i revbenet! Helt jävla sjukt alltså. jag kunde inte andas eller stå upprätt, det såg helt sjukt ut. Så jag fick luta mig fram igen i ren panik o andas 1 miljon ggr. DÅ gick det över tack gode gud.

Haha, hur jag lyckas? iono. Gissa vem som väckte mig idag (förutom leon som hoppat på mitt huvud 100 ggr)
Jo min bror och mormor plinga på dörren. Totalt glömt bort att de kanske skulle titta förbi, men de va så välkomna så. Men nu är jag ensam igen. Jag sa till Alexander igår kväll om jag inte får jobba idag så kommer jag tjuta.
Har inte tjutit, men skulle nästan vilja. Ska jobba imorn och på fredag, tur. MÅTTE jag få jobba mer innan månaden är slut, måste ju ha cash!



Har inte hunnit fixa musik på datorn än så jag gå omkring med mina bigass hörlurar ist.



Leon diggar till rage against the machine. Häftig precis som sin mor.
Ipoden som jag köpte för 6 år sen, sjukt att den fortfarande fungerar egentligen.

Jag mår blä idag. Deppig som fasen, tack vare lack of job. Fuck you money!


Kommentarer
Postat av: Ema

min ipod börjar sjunga på sin sista vers nu efter all solkräm och sand som finns inuti den, haha. men så länge det kommer musik ur den så!

2012-05-14 @ 18:36:27
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0