Seg jag vet!

Är lite dålig på uppdatering ibland, jag erkänner.
Har ändå inte gjort supermycket sen sist.

Igår gick jag och frida på stan, jag köpte lite kläder, smink o tisha till Leon.
Sen var vi ute hela dagen/kvällen. Haha hände en så jäkla rolig grej på kvällen igår.
Frida skrev ett sms " tänkte komma o skrämma er förut, men de hade väl slutat med att ni skrämde mig ist"
Efter några timmar gick jag av en SLUMP ut i köket o då ser jag Frida smyga in på vår altan, då fick jag den brillianta idéen att jag skulle skrämma henne.

Jag smyger ut och precis när hon ska knacka på vårt fönster så skrämmer jag skiten ur henne. Hennes sms stämde ju då alltså! Satan vad kul det var. Senare mot kvällen fick Alexander vaxa mina ben haha, palla inte o dra själv.

Idag åkte jag och leon till ankarsrum till Frida.
Tog oss en glass i parken.



muuumms. Första GB glassen i år. Sen busade vi bara lite och vi åkte tillbaka till stora staden västervik haha.
Älskling o jag fick fingrarna ur arslet och köpte golvet till Leons rum.
Idag blev det grillat till mat och mamma o pappa kom in och åt lite.
Så ikväll ska vi börja med att riva bort det gamla så vi hoppas på att bli klara till imorgon.

Jonas var här förut (alex bror) o tack vare han är jag sugen på ett större akvarium...
Fan dig Jonas! Det är ju det enda han pratar om, sina fiskar. Så inte så konstigt att man blir sugen själv.
Får se hur det blir på den punkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0