Ta dig i kragen

Åh äntligen är denna dag snart över. Gick upp tidigt imorse, tog en dusch och gjorde mig redo för att köra till vimmerby och gå på antagningsförfarandet.

Var lite nervös på morgonen, men de släppte ganska fort då jag väl kom fram. Snälla människor på skolan, både lärare och elever. Nu började allt. Jag hade aldrig kunnat gissa att det var så många steg som vi skulle gå egenom idag hehe. Först ett skriftligt prov, sen intervjun (som var absolut svårast) läsförståelse, en ankät och sist typ sammanfattning. Mitt huvud var ganska tomt när jag åkte därifrån haha. Men haft en bra dag, träffat nya människor och jag ser fram emot att se om jag kommer in eller inte.

Så jag har inte hunnit vara hemma så mkt idag, så jag har bara lagat mat och plockat lite.
Här kommer några bilder från igår.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0