Tur i oturen?

dustinHomeCompetition.jpg
På jakt efter lågt ipad 2 pris? De senaste modellerna inklusive iPad 3 i lager, billigt hos Dustin!

Som ni vet så har vi haft skaplig otur den senaste månaden.
Först gick vår Ipad 2 sönder, sen bara 2 dagar senare så gick vår  stationära dator sönder.
Nu några veckor senare så gick vår tv i sovrummet sönder... När ska detta ta slut undrar vi?

Så därför MÅSTE jag bara vara med i Dustinhomes tävling och få chansen att få en ny tv!



Denhär tvn vill jag ha! En "SAMSUNG UE-40ES6715 40" LED FULL-HD 3D WHITE" Kostar 8490 kr så det skulle ju passa perfekt, under 10.000 kr! Plus att den skulle passa bättre än ett smäck i vårt sovrum, som för övrigt varit tomt på fredagskvällarna när vi brukar ligga och mysa framför tvn...

FÖRE



EFTER



Passar mkt bätte efter eller hur? :D

Kanske är det tur i oturen? Det var kanske meningen att min tv ( o datorer) skulle paja så jag hade chansen att vinna en ny! En LED tv på köpet, med silverram. Kan det bli bättre?



www.dustinhome.se/ inte kan ni motstå min 2 åriga pojks puppieeyes! Snälla låt oss vinna denhär tvn, skulle göra en otrolig skillnad i både plånbok och sovrum! Vinner jag, ja då ska ni få en puss och en bamsekram!
p.s en familj på 3 kan inte samsas om en enda tv, den ena vill se barnprogram, den andra på sport och den 3e på mammaprogram!

Väldigt långt inlägg, men de beror på att jag verkligten VILL VINNA denhär tvn!
Låt bästa man/kvinna vinna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0