Vill du köpa sten eller maskrosor?

Denhär dagen har varit ganska seg, haft huvudvärk hela dagen och armen tar kål på mig.
Hatar verkligen söndagar, speciellt när Alex jobbar. Leon och jag har inte gjort allt för mycket idag.
Vi städade imorse, sen tog vi oss en promenad.

Sen har vi knappt gjort nånting. Det kom 2 flickor i 6 årsåldern o knackade på dörren och frågade om jag ville köpa sten och maskrosor. Mitt svar var " Näe, jag har egna" haha.



Leon i badet för en kvart sen. Finaste i världen <3
Längtar till sommar då vi ska hitta på en massa kul, dock så kommer jag jobba hela sommaren men vi hinner nog ändå. På tal om sommarjobb, iår har det varit "lätt" att skaffa sommarjobb, iaf för mig som tackat nej till 4-5 jobb, känns inte bra att säga nej men tyvärr kan man ju inte ta alla.


Kommentarer
Postat av: Frida

Om det ändå var redigt jobb åt dig å inte bara sommarjobb :)

2012-05-06 @ 20:48:02
Postat av: elly

Frida: Ja precis. orättvist

2012-05-07 @ 09:53:59
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0