<3

Jag deckade visst i soffan en stund, skönt!
 
Igår hade vi en mysdag. Leon och jag städade, busade och hade jättemysigt.
Sen kom mamma o tog Leon medans älsk och jag fick gå ut och äta.
 
 
Laxplanka. Mums va gott! Älsk tog filé mignon på planka.
Mätta gick vi därifrån och fortsatte till bowlinghallen.
 
 
haha, bra bild. Vi hade jättekul. Fick va barnsliga. " du har tuggummi i röven" el " det är kägglorna du ska ha ner". Så höll vi på hela tiden, gjorde varandra ofokuserade hela tiden haha!
Sen när vi kom hem hade Leon fått sig en speldator av mormor och fredagsmys.
 
Idag tog vi sovmorgon, sen åkte vi till parken och matade ankorna. De va helt galna idag!
Bet oss på skorna haha. Sen åkte vi till simhallen och badade. Jag passade på att simma några längder.

Lagat mat också, tacopaj. Kan helgen bli bättre?
Köpt gott tills ikv o vi ska se Hunger games.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0