Min prins <3

Imorse klockan 5 väckte älskling mig och sa att han hört Leon "hallucinera" i sitt rum, då upptäckte han att han hade feber. Älsk åkte till jobbet, så det var att gå upp kl 5. Halv 8 skulle Joanna hämta upp mig, så älsk fick komma hem från jobbet och vabba.
 
Haft en jättebra dag i skolan som vanligt , och jag är så jävla glad för idag fick jag ett roligt samtal att jag fick praktikplatsen jag sökte! 9 veckor på 21,23,24an på psyket! Ser redan fram emot det. Det är ju sånt jag vill jobba med. Inte lätt att få praktiskplatser nu för tiden, men är nu sjuuukt lättad.
 
Nu är boken utläst (som jag tipsade om) ikväll påbörjar jag en ny "sista andetaget" som handlar om en flicka på 2 år som blir mördad av sin far (sann bok). Älskar att jag har klasskompisar som lånar ut böcker, filmer och ger bort en bra vänskap.
 
 
Fick en klubba av Malin idag, för man kan ju inte spela hockey utan klubba (klassen är som ett ishockeylag).
Men min febersjuka grabb fick min klubba, o jag fick en puss. Hoppas de inte är 3dagarsfebern som är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0