svart banan

Jäsp jäsp. Kl e bara 21 och jag är redan trött. Inte gjort speciellt mycket idag heller.
 
Vi har varit på elgiganten och köpt en BOXEE, så nu kan vi se alla filmer på tvn från datorn. Så jäkla skönt o slippa usb... Snälla Jonas var här och hjälpte oss att installera den.
Jag har även sprungit på bandet idag, trots den hemska träningsvärken.
 
Ikväll har vi myst med detta framför björnbröder 2 (som vi SKULLE ha sett igår. )
 
 
banan i ugn med smält choklad och glass!
 
Men oj så mätt jag blev efter HALVA? Fortfarande mätt, yuck.
Imorgon ska vi nog till simhallen och busa med Leon, jag ska även simma några längder.
 
Måndag är det skola igen och jag längtar faktiskt. Saknar mina klasskompisar. Åh mina härliga tjejer!
Att äntligen få börja plugga, det ser jag fram emot. Fått första boken nu också, ska läsa lite imorgon.
Hade bäst mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Får säga detsamma om din, jättefin! Oh vilken söt unge du har :) hoppas ni får en mysig dag i simhallen! Kraam

2012-09-02 @ 10:26:26
URL: http://enannandelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0