Många gamla inlägg

Jag har precit läst ett par gamla inlägg från förra året. Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen?
Så var det inte förr, men så fort Leon kom så for dagarna iväg. Slow down!

För typ prick 1 år sen så skrev jag nått i stil med " nästa höst kanske jag har ett jobb eller pluggar." Jag hade ju till hälften rätt iaf. Har ju iaf ett timvikariejobb som jag jobbar på varje vecka, och i februari har jag varit där ett helt år.
Och till hösten 2012 så kommer jag ju plugga, skönt. Jag har from nu inplanerat i 2-3 år framåt vad jag ska göra.

Det är superbra med en blogg, att man kan gå tillbaka och kolla vad man gjorde för tex 1 år sedan.
Om jag nån gång slutar blogga ska jag aldrig ta bort den.



Leon och jag för PRICK 1 år sedan. Leon är större nu ( jag också, på bredden haha). Det har gått 1 helt år!
Shit.

Nu ser vi fram emot julen och nyår som vi ska fira hos Ida, Jimmy och barnen mys!
Nu ska jag faktiskt fortsätta kolla gamla bilder, tjarååå


Kommentarer
Postat av: Thess

Nu blir jag nyfiken, vad ska du plugga för nåt? :)

2011-12-09 @ 12:18:30
URL: http://linoubli.blogg.se/
Postat av: Thess

Okej är den utbildningen i v-vik? Vad jobbar man med då, på behandlingshem? Kommer du ihåg när vi sa att vi skulle plugga till syrra tillsammans lr :P du får läsa socialpedagog med mig i stället, mycket bredare utbildning. :)

2011-12-09 @ 13:50:44
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0