Äventyr

Jag älskar äventyr, synd bara att jag knappt varit med om några :(
Men jag drömmer desto mer om dem.

Tänk att få möjligheten att resa precis vart man vill, och hur länge man vill.
Hade jag fått välja vilka länder/platser jag skulle vilja resa till så skulle det bli USA, Dominikanska republiken, Venedig och Nya Zeeland tror jag.



DisneyLand med Leon (min son) gud va kul!



Grand Canyon. Hur häftigt som helst! Kanske lite gammalmodigt, men jag skulle absolut titta förbi där om jag hade råd!



New York. Bara få se New York, shoppa, äta och leva! LYX!

Venedig



Romantikens stad. Skulle jag absolut kunna tänka mig att åka till på min smekmånad.
Uppleva en massa äventyr.

Finns hur mycket som helst som jag vill uppleva, hoppas på att kunna göra det i framtiden (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0