New experience

Aj som f*n... Min högerarm gör skitont o har gjort de i flera dagar nu. Inflammation?
Haft fullt upp igår/idag. Jobbat, lekt, diskat och lagat mat typ haha.

Idag har vi gjort något helt nytt! Vi har varit på vår allra första husvisning!
Efter mkt om och men så avvaktar vi med detta hus, budgivningen har redan startat...
Vi har tid på oss att hitta andra hus så det känns faktiskt ganska bra ändå.

Just nu så känns livet väldigt bra.
Jag jobbar, Alex jobbar, Leon är på dagis. Vi har en framtidsplan.
I höst kommer jag att plugga, förhoppningsvis så kommer jag in på sjuksköterskeprogrammet.
Annars vet jag inte vad jag gör???
Och det känns sjukt spännande! Dra mig in på något helt nytt med helt nya människor. Jag känner ingen som helt säkert ska gå det programmet. Även fast det känns lite nervöst så känns de sjukt bra.
Nu ska det allt hända något. Nu ska jag bli något. Åh vad jag längtar, jag har helt säkert jobb ända fram till jag börjar plugga också. Hur bra? jo jä*ligt bra. Förhoppningsvis så kan man jobba lite samtidigt som man pluggar ( helger)
Hoppar nästan av stolen så mkt ser jag fram emot framtiden! wihuuu!

Imorgon blire jobb igen, sen på kvällen blire lite spel/filmmys hos Thess och Jonas.
Lördag; Middag hos mamma (om vädret tillåter)
Söndag: träning?


Kommentarer
Postat av: Ema

hur vet du att du har jobb ändra fram tills du börjar plugga? jobbar du inte via bemanningen längre?



sv: nej, det var inte det mest positiva inlägget jag skrivit inte, haha.

2012-02-20 @ 23:11:18
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0