work work

Åh va seg och trött jag kännt mig ända sen jag kom hem från jobbet idag. Älskling jobbar till stängning.
Leon har varit en ängel idag, helt underbar och bara varit snäll.
Sånahär dagar man bara hatar folk som ALDRIG ARBETAT i hela sitt liv men ändå klagar på allt som är så jobbigt...
Nu menar jag inte att de klagar på att det inte finns några jobb, nej de klagar på allt annat som är så jobbigt som de måste göra innan dagen är slut. Snälla. Ni har inte ens kommit in i verkliga livet än haha ( personer ÖVER 20!)

Imorgon ska jag till Ankarsrum och liva upp Frida lite, hon är lite sjuk och ensam. Så vad gör man som kompis?
Jo man köper med sig fräsh frukost och åker "ända" till a-rum för o få flickan att bli lite piggare. Ska bli mys.
På em kommer min moder in till stan, jag ska hjälpa henne att hitta ett par skor.

Torsdag, vet faktiskt inget mer än kvällsjobb.
Fredag, familjemys.
Lördag Secret surprice!
Söndag Ladda inför en jobbvecka haha.

Notice, jag har inte klagat på att jag arbetat idag. nej. Jag klagar på att jag är trött, trött för att min kropp inte hann få sin vila från gårdagenskvälls jobb till dagens. När man slutar 22, äre mänskligt att börja jobba 7 dagen efter då? :/



Bild på en liten groda <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0